22 Ocak 2014 Çarşamba

Fashion | My Favorite Kpop Outfits

As you can see from my profile, I love Kpop. The fangirl inside me just doesn't leave me alone. Also, my posts won't be all about Korea related things but for now, they are. 
Like other Kpop fans, I usually watch Kpop videos on Youtube instead of just listening the album. However, I choose performances based on the clothes. Even if I don't like the song, sometimes I watch performances because of the clothes! (like SNSD- I Got a Boy). Yeah I know, it is a weird habit. And I wanna show you some of these performances.

Aslında sürekli Kore'yle alakalı şeyler yazmayı düşünmüyorum ama hayatımın büyük bir çoğunluğu onunla doluyken başka bir şansım kalmıyor sanırım. Kpop'a bulaşmadan önce normal bir düzeydeydi. Bulaştıktan sonra içimdeki fangirl ortaya çıktı ve bütün benliğimi ele geçirdi.


Genelde albümü açıp dinlemek yerine Youtube'da Kpop performansları izlemeyi tercih ediyorum. Genel olarak Kpop severlerin bunu yaptığını düşünüyorum. Sonuçta görsellik üzerine kurulu bir alem (?) Ama ben farklı olarak performansları kıyafetlere göre seçiyorum :/ Biliyorum biraz garip bir huy ama şarkıyı çok sevmesem de sırf kıyafetleri sevdiğim için izlediğim performanslar var. Bknz: SNSD- I Got A Boy. Bu yazımda da sevdiğim bir kaç performansı göstermek istedim.





I liked almost all of the clothes during I Got A Boy promotions, but the one that I watched the most is this one. I like this cute wing caps. I also like Adidas JS wing sneakers. I think I love wings in general.
 
I Got A Boy performanslarının çoğunda kıyafetleri çok sevmiştim ama en çok izlediğim video bu. Kanatları şapkaları çok sevmiştim. Adidas JS sneakersları da çok seviyorum zaten. Sanırım kanatlı şeylere karşı zaafım var.


I don't like it when all the members wear the same thing but these ones were awesome. I even thought of wearing something similar for my prom. Of course, I did not do that. But they are so cute.

SNSD'nin Papparazzi'deki kostümlerini de çok beğenmiştim. Hatta bir ara bunu mezuniyete uygun bir şekile dönüştürüp diktirmeyi düşünmüştüm. Öyle bir şey yapmadım tabi ama çok güzeldi. Genelde bütün üyelerin aynı şeyi giydiği performansları sevmiyorum bunlar gerçekten çok tatlıydı.


Again, the clothes was decent generally during Shadow ( except that gold ones that Doojoon looked like Mr. Spak), but I love these ones the best. Yoseobie's hair is perfect and Doojoon is just perfect as always ;)
 
Beast'in Shadow döneminde kıyafetleri genelde iyiydi (altın renkli Doojoon'un Mr. Spak'a benzediği kıyafetleri saymazsak). Ama ben en çok bunu sevmiştim. Saçları, kıyafetleri vs. hep çok iyiydi. Özellikle Yoseobie'nin saçlarına bayılmıştım. Doojoon bebeğimse her zamanki gibi süperdi.


It is hard to hear song like I Don't Know from MBLAQ. Although I love their sexy concept, I feel like they are enjoying on stage and they are more like themselves during this performance. And the clothes are just so cute.
MBLAQ'ten I Don't Know gibi şarkılar duymak biraz zor. Her ne kadar seksi konseptlerini sevsem de bu performanslarını bir ayrı seviyorum. Çok renkliler ve sahnede eğleniyorlar. Daha çok kendileri gibi oluyorlar gibi geliyorlar bana. Kostümlerdeki renkliliği çok sevmiştim ^.^


Although I hate the name of the song (it is sooooo long), clothes in the MV was awesome. You can hardly see any muscle but I just didn't mind it heheh.

Şarkının isminin uzunluğundan nefret etsem de klipteki kıyafetler tek kelimeyle müthişti. Her ne kadar bu kıyafetler kasları görmemi engellese de çok şık oldukları için gözardı edebildim.

2NE1 is the last one because it is really hard to choose videos. That's why, I just chose 3 videos. CL is the one that I pay attention while watching 2NE1. If you are a fan, you know why. In this video, I like the masks and pants the most. Are they disco pants or something different? If you know, please let me know.

2NE1'ı en sona bıraktım çünkü video seçmek gerçekten çok zor. O yüzden iki üç taneyle geçmeye çalışacağım. Aslında 2NE1 izlerken genelde grubun çoğundan çok CL'e dikkat ediyorum. Nedenini bilen bilir. Bu performansta en sevdiğim şey maskeler ve pantolonlar olmuştu. Hatta o pantolonları nerden bulabileceğimi bilen varsa söylesin. Çok büyük bir iyilik yapmış olur ehehe. Disco pants mi diye düşündüm ama emin olamadım. Neyse...

I liked the image of CL during The Baddest Female. Except the gold teeth... Why Cl why? I find them awful since my childhood. Maybe that's why I hated them so much. The second one is the best out of all Falling in Love performances, I think. 
There is just one thing that bothers me while I'm watching 2NE1: Mizy's awful tights. I don't think they are suitable for her. Her legs look thicker. I confound everytime I realise that her legs are thin without those tights.

CL'in The Baddest Female promosyonları sırasındaki imajını sevdim. Tek şey hariç. Altın dişler... Neden yani? Çok kötü görünüyorlardı. Küçüklüğümden beri altın dişlerden hep çok tırsmışımdır. O yüzden onlara hiç ısınamadım sanırım. Onun haricinde Falling in Love performanslarını hep çok sevdim ama en sevdiğim bu sanırım. 2NE1'da beni genelde rahatsız eden şey Minzy'e giydirdikleri korkunç taytlar. Fiziği onları kaldırmıyor bence ve olduğundan daha kilolu gösteriyor. Normal kıyafetler giydiği zaman Minzy aslında zayıfmış diye her defasında şaşırıyorum.


Lastly, I add this one because it has GD+CL in it ... No need for words. Two fashionistas of Kpop. It's just that sometimes I don't understand GD's fashion sense but anyways. I especially love CL's green shirt that I, at first, believed that it was a jacket. That's all for now muah ^.^

Son olarak bunu es geçemedim. GD+CL... Daha fazla söze gerek yok. Kpop'ta moda denilince akla gelen iki isim. Her ne kadar GD arada abartıp moda da bir yere kadar dedirtse de bana. Neyse bu performansta CL'e bayılıyorum. Özellikle ceket sandığım sonradan gömlek olduğunu öğrendiğim yeşil gömleğine bayıldım. Şimdilik bu kadar yeter. Mcx ^.^

P.S: I did not mention BIGBANG because it is so hard. Because they are BIGBANG!

Not: Bu yazıda Bigbang'e hiç değinmedim çünkü altından kalkabileceğimi sanmıyorum. Çünkü BIGBANG yani!

1 yorum:

  1. 2ne1 ve Bigbang derim kalp kalp kalp derim ve susar giderim :D

    YanıtlaSil