7 Şubat 2014 Cuma

Review | Tonymoly Relaxing Aqua Marine Sherbet Cleanser

Bu yazıda bir süre kullandığım bir Kore markası olan Tonymoly'nin Sherbet Cleanser'ından bahsedeceğim. Öncelikle cilt tipimden bahsedeyim. Cildim hassas (hatta fazla hassas- en ufak bir şeye tepki verebilir), sivilcelenmeye meyilli ama aynı zamanda kuru. Arada T bölgem yağlansa da kuru bir cildim var genelde. Bu ürünü kullanmadan önce The Face Shop Rice Water Bright Cleansing Rich Oil kullanıyordum. Sivilcelenmeye meyilli bir cildim olduğu için yağları kullanmaktan çekiniyordum ama yorumları okuyunca denemeye kadar verdim. Ondan memnun kalınca bu ürüne şans veriyim dedim ama vermeyedebilirmişim.

I will talk about Korean brand Tonymoly's Sherbet Cleanser which I used for a while. First of all, my skin is really sensitive, acne-prone and dry. Sometimes my T-zone gets oily but it's usually dry. I've used The Face Shop Rice Water Bright Cleansing Rich Oil before this product and I loved it. I wasn't sure about using an oil type cleanser on my face because of the acne problem but when it didn't broke me out, I decided to give it a try to Tonymoly sherbet cleanser.



Sherbet tipi dedikleri bu temizleyicileri kullanmaya karar verince gözümü ilk Banila Co Clean it Zero'ya diktim. Hakkında hep iyi şeyler okumuştum. Korelilerin çok ünlü bir güzellik programı olan Get it Beauty'de blind testte de 1. olmuştu. (Blind test dedikleri markalarını bilmeden bir gruba bu ürünleri denetiyorlar ve hangisini daha çok beğendiklerini soruyorlar.) Fiyatı 18 dolar civarıydı. Tam almayı düşündüğüm sıralarda Youtube'da Hoversjelly videosunda Tonymoly Sherbet Cleanser'ın Banila Co'yla nerdeyse aynı hem de daha ucuz olduğundan bahsedince nedense bunu almaya karar verdim. Cilt tiplerimiz benzer gibiydi çünkü. Hem de arada 8 dolar gibi bir fark vardı. Bir de aynı blind testte 2. olan ürün buydu. TesterKorea'dan siparişimi verdim.

First, I was going to buy Banila Co Clean it Zero since it was the most popular one. It came first Get it Beauty's, which is a really famous Korean beauty program, blind test and it is 18$.  Meanwhile, I watched Hoversjelly's video on Youtube and she said the Tonymoly one and the Banila Co one almost the same, and Tonymoly one is cheaper by 8$. I changed my mind and bought this one because our skin types looked similar. Ordered it from TesterKorea.


Gördüğünüz gibi temizleyicinin rengi çok güzel. En sevdiğim renklerden biri hatta :) Bu temizleyiciden bir miktar alıp yüzünüze masaj yaparak yediriyorsunuz. Zaten hemen eriyor cildinizde. İyice yedirdikten sonra ılık suyla duruluyorsunuz. İsterseniz ardından başka bir temizleyiciyle daha iyi arındırmak için yıkayabilirsiniz. Ben yıkıyordum. 

As you can see, the color of this cleanser is lovely. It is my favorite color :D You take a little amount of product and massage it to your face. It melts right away on your skin. After a while, you rinse it with lukewarm water. After that, you can clean your face a foam type cleanser like I do.



Kullanmaya başladıktan bir süre sonra cildimde sivilcelenme başladığını farkettim. Önce temizleyiciden olduğunu düşünmedim. Normal dönemsel bir şey sandım ama bir süre sonra kullanmaya ara verdim. Geçenlerde tekrar şans vermek istedim. Kullandığım akşamın sonraki sabah aynı sivilcelenme sinyallerini görünce onun neden olduğunu anladım. Ve aslında ilk başta almadan yapmam gereken şeyi sonradan yaptım ve içerik listesine baktım. Ürün içeriklerinden çok fazla anlamıyorum. Sadece belli başlıları biliyorum ve baktığımda Mineral Oil'i görünce ilk sırada neden bu sorunu yaşadığımı anladım. 

After a while, I realised that my skin started to breakout. I thought it was just a periodic breakout, however, I stopped using it later. Lately, I decided to give it a chance again but no, it did not change. I saw pimple on my face the next morning. Then I thought about looking at the ingredients which I should have done at the beginning before buying it. Yeah, so clever of me, I know. I don't know much about ingredients but the certain ones but seeing mineral oil was enough for me.

Söylediğim gibi benim cildim çok hassas olduğu için bu sorun bende oldu. Siz bu sorunu yaşamayabilirsiniz. Sanırım bu kadar hassas ve problemli cildi olan biri olarak yeni ürünleri denemektense deneyip memnun kaldıklarımı kullanmaya devam etmeliyim.

As I said, my skin is reaaallly sensitive, so you may not have the same problem. I think I should stick on the products that works on my skin and stop using new ones.

1 yorum:

  1. tonymoly nin bazı urunelrinde bu soprun yaşanıyor sanırım banada sıvılce karşıtı temizleyicisi sivilce yapmıştı:) Tam bir komedi

    YanıtlaSil