22 Ocak 2014 Çarşamba

Favorite Eyeshadow Palette #1 / En Sevdiğim Far Paletim #1 | The Balm Nude'tude

Aldığım günden beri severek kullandığım bu ürünü paylaşmak istiyorum bu yazımda. Bu far paletini 1 yıl önce Gratis indiriminden almıştım.Açıkçası alırken öncesinde pek bir araştırma yapmamıştım. Renklerini beğenince ve indirimde fiyatı çok iyi olunca almıştım. İyi ki almışım :)

I'll talk about a product that I love to use ever since I bought it one year ago. It was on sale. I just liked the colors and bought it. I'm glad I did :)

Paletin renkleri bunlar. Nude ve toprak tonları ağırlıklı bir palet. Renklere yakından bakacak olursak.

These are the colors. It consists of nude and earth tones. 




Görüldüğü gibi en çok kullandığım renkler Sleek ve Stand-offish. Stand-offish'i göz pınarımı aydınlatmak için kullanıyorum. Sleek'i ise eyeliner gibi kullanıyorum. Tabi öncesinde primer kullanıyorum. Eyelinerlar kadar siyah olmadığı için seviyorum. Ayrıca kendi fırçası gerçekten güzel.

As you can see, Sleek and Stand-offish are the ones I use the most. I apply Stand-offish on my inner corner and I use Sleek as an eyeliner. I love it since it's not as dark as eyeliners. Also, its own liner brush is really good.

Genel olarak renkleri ve pigmentasyonu iyi bir palet. Özellikle Gratis'in sıklıkla yaptığı indirimlere denk getirirseniz çok uygun bir fiyata alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder