11 Şubat 2014 Salı

Skin79 Türkiye Satış Sitesi Açıldı!


Ülkemizde satılmaya başlayan Kore markalarının arasına Skin79 da eklendi! Missha, The Face Shop ve yakında satışa başlayacak olan Etude House'dan (ya da başladı mı hiç haberim yok)  sonra Skin79 da sitesini açmış. Aslında bundan bu sabaha kadar haberim yoktu. Perikanalı'nın yazısını görünce haberim oldu.

Skin79 Kore'deki en iyi BB krem markalarından birisi. Ayrıca çok çeşitli BB kremleri var. Herkesin kendine uygun bir tane bulabileceğini düşünüyorum. Ben çoğu BB kremini denedim ve gerçekten iyi olduklarını söyleyebilirim. En ünlüsü pembe olanı olsa da bence diğerleri daha iyi. Özellikle Oriental Gold diyebilirim. Ama renk uyumu açısından turuncu olan benim gibi caspersanız daha uygun olacaktır.

Fiyatlarına da bir göz attım ve diğer markalar gibi Kore'dekinin 2-3 katına satılmadığını gördüm. 35.000 won yani nerdeyse 35 dolar olan ürün 80-90 liraya satılıyor. Nerdeyse aynı diyebiliriz. Eğer kendinize iyi bir BB krem arıyorsanız siteye bir göz atın derim. O kadar çeşitten kendinize uygun bir tane bulacağınıza eminim ;)

1 yorum:

  1. Aaaaa bu çok iyi haber açıçası :)
    Solmaz Kurtkan

    YanıtlaSil