19 Şubat 2014 Çarşamba

Review & Swatches | Coral Lipsticks ~ Mercan Rujlar

Bugün çok sevdiğim iki tane mercan tonlarında rujumdan bahsedeceğim. Aslında 2-3 sene öncesine kadar çok ruj insanı sayılmazdım ama zamanla bu değişti ve artık en çok satın aldığım makyaj malzemeleri arasında rujlar ilk sıralarda. Neyse konuya dönersek bugün Max Factor Colour Elixir Ruj ve Innisfree Color Glow Ruj hakkındaki düşüncelerimi yazacağım.

Today, I'm going to talk about two lipsticks that I love. Actually, I wasn't a lipstick person until 2 or 3 years ago. However, it had changed in the course of time and lipsticks are on the top in my shopping list now. Anyway, back in the topic, I'll talk about Max Factor Colour Elixir Lipstick and Innisfree Color Glow Lipstick.
Max Factor Colour Elixir 827 Bewitched Coral: Bu benim ilk mercan rengi rujum. Watsons indiriminden almıştım. Bunun hakkında söyleyeceğim ilk şey dudaklarımı kurutmuyor ki benim dudaklarım kurudur. İkincisi ise çok kalıcı olması. O kadar kalıcı ki makyajımı temizledikten sonra bile tam olarak silinmiyor. / This one is my first coral lipstick. I bought it when it was on sale and I really like it. First, I should say that my lips are dry and this does not dry out my lips. Secondly, it is reaaally long lasting like it doesn't come off completely even after I remove my make-up.

Innisfree  Color Glow Lipstick 10 Daisy Coral: Innisfree markasını bilmeyenler için kısaca geçecek olursam, Innisfree ürünlerinde genellikle Jeju adasından elde edilen doğal maddeler kullanan bir Kore markası ( Bu cümle biraz garip oldu sanki ama neyse). Bu ruju Girls' Generation grubunun üyesi olan Yoona tanıtıyor. Bunu belirtiyorum çünkü çoğu insanın o reklamda Yoona'da duruşunu çok beğendiği için bu ruju aldığını okudum. Yoona gibi güzel bir insanda kötü durması mümkün değil zaten. Neyse konuya dönecek olursak, daha çok kremsi yapıda bir ruj kendisi. Aynı zamanda nemlendirmesi de iyi. Tek sorun kalıcılığının Max Factor Color Elixir gibi iyi olmaması. Gün içinde tazeleme gerektiriyor. / For the ones who does not know, Innisfree is a Korean natural cosmetic brand. They use natural ingredients in their products, especially natural ingredients from Jeju Island. If you love natural cosmetics, check it out because their products are really good. Anyway, this lipstick is advertised by Yoona of Girls' Generation. I stated this nuance because I read that many people bought this lipstick just because it was so good on Yoona in that advertisement. To be honest, she is Yoona. Of course it looks good on her. Anyway, this lipstick is creamy, and moisturizing. Unfortunately, it is not as long lasting as Max Factor Colour Elixir.

                                          SWATCHES

Burada da gördüğünüz gibi Max Factor pembemsi bir mercan rengi iken Innisfree turuncumsu bir mercan rengi. Açıkçası, Innisfree'nin rengini daha çok seviyorum. Sonuç olarak bu iki ruju da çok seviyorum ve iki markanın da çok güzel başka renkleri var. Size uygun rengi bulacağınıza eminim.

As you can see, the Max Factor one is more on pink side while the Innisfree one is on orange side. To be honest, I love the color of Innisfree more than MF. Consequently, I love both of them so much. Both brands have a large color scale, so I'm sure that you will find your own color.

1 yorum:

  1. Color Glow serisinin renklerini çok sevdim ben, tam benlikler ama bu rengi almamıştım çok benzer başka bir rujum olduğundan ^^ Benim dudağımda ruj maksimum 1 saat kaldığı için kalıcılık konusuna hiç bakmıyorum ben, kurutmasın ve rengini beğeneyim yeter :D Yaa işte anlayacağın rujda kriterim çok ahah :P

    YanıtlaSil