11 Şubat 2014 Salı

Haul | French Pharmacy 1 La Roche Posay, Embryolisse, Avene, Homeoplasmine, Biafine...


Babam sergisi için Paris'e gidince ben de ondan bir kaç şey istedim. İngilizcede "French Pharmacy" olarak tabir edilen eczanelerde satılan Fransız cilt bakım ürünleri diyebiliriz. İnternette biraz gezindikten sonra Paris'e gidenler tarafından en çok tercih edilen şeyleri bir liste halinde babama verdim :) Aslında City Pharma denilen bu ürünleri gerçekten diğerlerinden daha ucuza satan bir eczaneden almasını söyledim ama babam zahmet edip aramamış orayı ve başka bir eczaneden almış. Sizin yolunuz Paris'e düşerse City Pharma'dan alın derim çünkü gerçekten çok ucuz.

When my dad went to Paris for his photograph exhibition, I told him to buy me some French Pharmacy products and gave him a list :) I chose the things that most popular among the people who travel Paris. Actually, I wanted him to go City Pharma but he didn't bother to look for it just bought these from some random pharmacy. But if you go to Paris, go City Pharma because it's really cheap. 



Embryolisse Lait-Creme Concentre: Paris'e gidenlere mutlaka almaları önerilen bir marka. Makyaj artistlerinin de önerdiği bir nemlendirici. Detaylı incelememi bir süre kullandıktan sonra yapmayı düşünüyorum./ It is at the top in the What to Buy From Paris list. Makeup artists recommends this product, too. I'll review it after using it for a while.

Avene Masque Apaisant Hydratant: Aslında listeme son anda dahil olan bir ürün. Daha önceden bir bilgim yoktu bunun hakkında. Hassas ciltler için nem sağladığı ve Fransa'da genç kızların cilt bakımına başlarken ilk aldıkları ürünlerden biri olduğunu okuyunca bir şans vermeye karar verdim. Denemek için sabırsızlanıyorum. / It merged in to my list at the last-minute. When I read that it provides great moisture to sensitive skin and French girls buy it when they first started their skincare regime, I wanted to give it a try. I'm excited to try it.

La Roche Posay Effaclar Duo: Bu alışverişin en bilinen ürünü bu sanırım. Sivilceler ve cilt üzerinde yarattığı mucizeleri senelerdir okuyorum ama denemekten çekiniyordum nedense. Ani bir kararla denemeye karar verdim ve babamdan istedim. Sonuçlarını merak ediyorum. / I think it is the most known product in this haul. I've read the miracles it has done on pimples and skin but, for some reason, I wasn't sure if I should use it. Suddenly, I decided to try it. Curious how it will work on my skin.

Homeoplasmine: Elizabeth Arden'in 8 hour Cream'inin Fransız versiyonu olarak tanımlanıyor kendisi. Ayrıca Gwyneth Paltrow'un French Pharmacy favorileri arasında. Cilt iritasyonlarında, çatlamış dudaklarda mucizeler yarattığı iddia ediliyor. Ayrıca Elizabeth Arden'e kıyasla çok ucuz. City Pharma'da 6,90 euro. / It is described as French version of Elizabeth Arden 8 Hour Cream. Moreover, it is Gwyneth Palthrow's one of the French Pharmacy favourites. According to Amazon, "Pretty much every world reknown makeup artist, and french beauty francophile has this product. A non greasy, matte homeopathic ointment that makes lackluster skin into hydrated glowing skin, and transforms dry flaky lips into soft, kissable lips." And it is 6,90 euros in city Pharma!

Biafine: Ciltteki yaralar, yanıklar, kesikler vs için iyi bir merhem. Alıyım bir kenarda dursun dedim. 4-5 euro civarında bir fiyatı var çünkü. Ayrıca ayakları yumuşatmak için de çoğu insan tarafından kullanılıyor. / It is good for burns, scratches etc. People also use it on their feet. It is arounda 4-5 euros.

1 yorum:

  1. Homeoplasmine ve Biafine'i inanılmaz merak ettim bak şimdi! Beni yeni alışverişlere sevk ediyosun olmuyo ama :D Güle güle kullan canım hepsini! :*

    YanıtlaSil