22 Şubat 2014 Cumartesi

Otacı Ivy Kepeğe Karşı Etkili Şampuan İncelemesi

I don't know if I should write this review in English because I don't think it is sold abroad sooo...

Ryeo şampuanım bittikten ve John Frieda beni hayal kırıklığına uğrattıktan sonra evde hangi şampuan varsa onu kullanmaya başladım. Bu değişikliğe ve hava değişimine saç derim kepeklenerek cevap verdi. Aslında ince kepekler yerine derim parça parça dökülmeye başladı. Bunu böyle yazınca çok kötü bir görüntü geliyormuş akla.
Neyse, bitkisel bir şampuan denemek istedim ve Otacı'yı denemeye karar verdim. Argan ve saç dökülmesi için olan şampuanları hakkında yazılar okudum ama bu şampuan hakkında bir şeyler bulamadım. Yine de aldım ve iyi ki almışım.


Kullanmaya başladıktan hemen sonra saç derimdeki problem yok oldu. Bundan önce kullandığım bitkisel ya da kepek için olan şampuanlar (Ryeo hariç) saçlarımı kurutmuşlardı. Bunda böyle bir sorun yaşamadım. Aksine saçlarım yumuşak ve parlak. Ayrıca saçları yumuşak yapan ancak hacmini alan şampuanlar gibi değil. Saçlarım hem hacimli hem de yumuşaklar.

Bir de saçlarımın dökülmesinde azalma oldu. Bu zamana kadar saç dökülmesi için kullandığım şampuanlar da bile bir azalma olmamıştı. Nedeni şampuan mı yoksa değerlerimde bir değişiklik mi var emin değilim ama azalma bunu kullanmaya başladıktan sonra olduğu için şampuana bağlıyorum. Ayrıca kullanalı aylar olmasına rağmen bitmedi.

Şu an denemek istediğim başka bir bitkisel şampuan var: Baobab Şampuanı. Bu bittikten sonra onu almayı düşünüyorum ama bu şampuan tekrar tekrar alacağım bir şampuan olmayı başardı. Sizin de kepek sorununuz varsa denemelisiniz!

2 yorum:

  1. Ben yaklaşık olarak 3 aydır slim leaf markasının baobab şampuanını ve saç bakım yağını kullanıyorum saç derimde pul pul dökülmeler ve kaşıntı sorunum vardı bu ürünleri kullanmaya başladığımdan bu yana böyle bir sorunum kalmadığı gibi saç derimdeki rahatsızlıktan dolayı saçlarımda aşırı dökülme ve uzamama sorunundan da kurtuldum Sizede tavsiye ederim arkadaşım bir kullanıp deneyin derim.
    Solmaz Kurtkan

    YanıtlaSil
  2. Solmaz Hanım bende slim leaf baobab şampuanı kullanıyorum yaklaşık 3 aydır öncesinde de slim leaf Sinameki ve Propolis Ekstraktlı Saç Bakım Yağı kullanıyorum.Saç dökülmem kepek sorunum kalmadığı gibi dökülen saçlarım yeniden çıkıyor ve çok hızlı uzuyor.Sayenizde tanıştım bu ürünlerle teşekkür eder herkesede tavsiye ederim.

    YanıtlaSil