22 Şubat 2014 Cumartesi

Review | Innisfree Soybean Energy Essence

Today, our guest is Innisfree Soybean Energy Essence. In my previous post, I mentioned that Innisfree is a Korean brand that uses natural ingredients in their products, mainly rom Jeju island. I was looking for an essence when my Laneige Purify-Tox Essence finished and watched this video on Youtube. I have already tried the Iope and Missha one (by the way, I liked Iope more than Missha), so, decided to buy Innisfree SEE. I bought 80ml one from TesterKorea .

Bugünkü konuğumuz Innisfree Soybean Energy Essence. Bir önceki yazımda Innisfree'nin ürünlerinde genellikle Jeju adasından elde edilen doğal maddeler kullanan bir Kore markası olduğunu belirtmiştim. Laneige Purify-Tox Essence'im bittikten sonra yeni bir essence arayışına girmiştim ve yukarda "this video" yazan linkteki videoyu izledikten sonra bu ürünü almaya karar verdim çünkü aynı videoda bahsedilen Iope Bio-Essence ve Missha Time Revolution the First Treatment Essence'i daha önceden denemiştim. TesterKorea'dan 80ml olanını aldım. 20 küsür dolar gibi bir fiyatı vardı sanırım.

DESCRIPTION  - TANIMI

Ürün kısaca cansız cildinizi canlandırmayı ve cilt tonunuzu düzeltmede yardımcı olmayı, cildinizi nemli ve pürüzsüz yapmayı aynı zamanda da dış etkenlerden korumayı vaat ediyor. 

 

TEXTURE - YAPISI

Innisfree SEE's texture is different than the Iope Bio-Essence or Missha Time Revolution the First Treatment Essence. I don't know if you can get it from the photo, as descriped on Innisfree's website, it has viscous and gluey texture. However, it is not sticky and skin absorbes it easily.

Bu ürünün yapısı diğer ürünlerden farklı. Onlar gibi sulu bir yapısı yok. Innisfree sitesinde bunu akışkan olmayan ve yapışkan olarak tanımlamışlar. Ama bana göre diğer ürünler gibi su gibi olmasa da yapışkan bir yapısı yok. Cilt rahatlıkla ürünü emiyor. Yapısı fotoğraftan belli oluyor mu bilmiyorum.

 

How To Apply? - Nasıl Uygulamalı?

As you can see, it can be both applied with a cotton pad or with your hands. I did what it exactly said there. I used my hands when my skin needed more moisture. Before putting make up on, I used cotton pad. It made my skin smoother.   

Aslında fotoğrafta çok güzel açıklanmış ama kısaca nasıl uygulanacağını anlatmam gerekirse: 
- Cildinizin pürüzsüz ve canlı görünmesini istiyorsanız ürünü bir pamuk üzerine dökerek uygulayın.
- Eğer cildinizde kırışıklıklar görüyor ve cildinizin neme ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız ellerinizle uygulayın ve ürünü daha iyi emmesi için hafifçe yüzünüze vurun. 

Ben aynen burada denildiği gibi uyguladım. Makyaj yapacaksam pamuk kullandım. Bu cildimi daha pürüzsüz yaptı. Neme ihtiyacım olduğu zamanlarda ise ellerimle uyguladım.   

 

MY THOUGHTS - DÜŞÜNCELERİM

Since my skin is sensitive, it can be easily irritated. So, I'm trying to be picky when it comes to skin care products. This product did not irritated my skin at all. This is the first reason I like it.

Moisture is also one of the things I look for in skin care because my skin is dry (sometimes oily T-zone). I really gave good amount of moisture to my skin. When I was at home and did not want to put all that products on my face, I just washed my face and applied this essence. Of course, it is not enough if you're going put make up on but it was enough for me when I was at home. 

Cildim hassas olduğu için kolaylıkla irrite olabiliyor. Bu yüzden cilt bakımına gelince seçici olmaya çalışıyorum. Bu ürün cildimde herhangi bir irritasyona neden olmadı. Sevmemdeki en önemli nedenlerden birisi bu.

Ürünlerde aradığım bir başka özellikse nem vermeleri çünkü cildim kuru (arada yağlanan T bölgesini saymazsak). Cildimi gerçekten nemlendirdiğini söyleyebilirim. Bazen evdeysem ve dışarı çıkamayacaksam, o kadar ürünü yüzüme sürmeye üşendiğim için yüzümü yıkadıktan sonra sadece bunu ellerimle sürdüğüm zamanlar oldu. Makyaj yapacaksanız yeterli değil ama dediğim gibi evdeyken bana yetti.  

Also, after applying it, I could see the glow it gave. You can see it in the following photo.

Ayrıca uyguladıktan sonra cildime canlılık da verdi. Aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.
 

All I can say is I really like it and will buy it again. See you soon :)

Bu ürün hakkında söyleyebileceğim tek şey gerçekten sevdim. Tekrar almayı düşünüyorum hatta. Görüşürüz :)


1 yorum:

  1. Ben bu serinin ürünlerini cidden sevdim! Gerçekten iyiler. Innisfree'de en sevdiğim serilerden birisi :)
    Ama gözüm devamlı başka şeylere kaydığından ikinci kere almayı başarabilir miyim bilmiyorum :D

    YanıtlaSil