18 Şubat 2014 Salı

Mini Haul | Ciracle, The Saem, Mamonde




Bir süre önce TesterKorea'nın "Want" bölümüne yazarak Ciracle Red Spot Cream istemiştim. Hemen siteye eklemelerine rağmen iki hafta önce ancak aldım. TesterKorea'nın en iyi özelliği istediğiniz bir ürün sitede satışta değilse "Want" bölümüne yazarak istekte bulunuyorsunuz. Onlar da genelde sizin için ekliyorlar. 

A while ago, I requested Ciracle Red Spot Cream from TesterKorea by writing the "Want" section. They added it almost immediately but I bought it two weeks ago. The best part about TesterKorea is if you want something that does not listed on the site, you request them to add it for you. And they usually do.

Bu kremi ilk Liahyoo'dan duydum. Sivilce sonrası kalan kırmızılıkları iyileştirmek için iyi bir krem olduğu için almaya karar verdim. Ve artık benim :) Bir süre kullandıktan sonra düşüncelerimi paylaşacağım.

I first heard this cream from Liahyoo . It is for healing the acne scars. So I decided to buy and it's mine now :) I'll write a post about it after I used it for a while.
Kremin yanına iki küçük şey daha ekledim: The Saem Cover Perfection Concealer ve Mamonde First Energy Serum'un testerları. The Saem kapatıcıyı bir kere denedim ama gerçekten 3.5 dolarlık bir kapatıcıya göre çok iyi. Mamonde First Energy Serum'u almadan önce denemek istedim çünkü fiyatı 28 dolar ve almadan önce cildime iyi geldiğinden emin olmak istedim. Diğerleri TesterKorea'nın yolladığı 5 adet tester.

I added two little things alongside with the cream: The Saem Cover Perfection Concealer and Mamonde First Energy Serum. I tried the concealer and I can say that it is really good for a 3.5$ concealer. As for Mamonde FES, I wanted to try it before I buy because I want to be sure that it's good for my skin. The other ones are the testers that TesterKorea sent.


3 yorum:

  1. Bu krem benim en sevdiğim Ciracle ürünü olabilir! Çok beğenildiğini hiç bilmiyordum tamamen sivilce sorunum için yeni ürünler ararken öylesine alıp çok beğenmiştim, sonra Kore'ye gidince bi kutu daha aldım, tester korea'da olmasına da çok sevildim, sağol Çisem :-*

    Bu arada yorumlarda o robot olmadığını kanıtla zımbırtısını kaldırıp, yorumlara yazar onay versin diye seçersen daha tatliş olabilir, o burada yazanı yazınız olayı çok sıkıcı >.< (bence :)

    YanıtlaSil
  2. Gümrük konusunda sıkıntı yaşadınız mı yada daha önce testerkorea'nın mailine vb. bundan söz ettinizde ona göre mi yolladılar ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar bir sorun yaşamadım. İlk alışverişim öncesi mail atmıştım. Onlar da zaten hediye olarak işaretlediklerini ve üzerine kozmetik yazmadıklarını söylemişlerdi. Ben yine de her siparişimde not olarak belirtiyorum :)

      Sil